FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum www.performancepolska.fora.pl Strona Główna
»
Drift
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bizon
Wysłany: Śro 23:32, 11 Maj 2011 Temat postu:
Tu jeszcze wrzucam jak komuś się będzie nudzić, promo video najliczniejszego teamu driftowego - Driftube Team.
http://vimeo.com/17765952
Bizon
Wysłany: Czw 2:58, 05 Maj 2011 Temat postu: I runda DMP i DPP!!
Polska Federacja Driftingu właśnie opublikowała na facebooku harmonogram imprezy i uwaga, tym razem sobota otwarta dla publiczności gdyż odbędą się wtedy zawody Driftingowego Pucharu Polski czyli osób ubiegających się o licencje PFD. Format identyczny jak DMP.
Myślę, że warto zobaczyć np. kobietę za kierownicą BMW e36 z silnikiem od Chevy Vetty o mocy ponad 520 koni, albo Porsche Carrerę 911.
Wejściówka na sobotę jest w cenie wejściówki na niedzielę, czyli 25zł, tzn cały bilet na dwa dni kosztuje 25zł, a na samą sobotę 10zł.
Poza tym pierwszego dnia będą też eliminację do top32 DMP.
A będzie na co patrzeć, gdyż powstało wiele nowych fajnych projektów np:
RB Team: Zwycięzca poprzedniego sezonu podniósł moc Skyline'a R32 z 420 koni do 500.
Kolejny zawodnik Bartosz BRT Stolarski ejdzie Nissanem s14a o mocy 550 koni, a ostatni z nich Karkosik wsiada w s15 o mocy 600 koni.
Najbardziej utytułowany polski kierowca dakarowy - Jakub Przygoński usiądzie za kierownicą Toyoty Corolli AE86 którą do tej pory jeździł Jakub Skomorucha, body kit jest typowy JDM wzorowany na Initial D.
Terej z teamu drifters.pl (mazda rx-7) podniósł moc swojego auta do ponad 550 koni.
PUZ Drift Team do tej pory startujący wyłącznie Beemkami do swojego składu włączył Lancera Evolution VIII, z napędem wyłącznie na tylną oś.
Niesamowity skład zaprezentuje team VTG, gdyż wszyscy zawodnicy przesiadają sie do bliżniaczych Nissanów Skyline R34.
Poza tym zmieniają się body-kity i malowania są o wiele ładniejsze niż w zeszłym sezonie.
Także o ile ostatnio kierowcy wchodzili w Poznaniu w pierwszy zakręt z prędkością 160km/h teraz myślę, że co odważniejsi spróbują przekraczać barierę 200km/h.
Poniżej harmonogram:
N-GINE DRIFTINGOWE MISTRZOSTWA POLSKI i DRIFTINGOWY PUCHAR POLSKINazwa: I runda N-GINE Driftingowych Mistrzostw Polski 2011 i I runda Driftingowego Pucharu Polski 2011Data: 21 - 22 maja 2011 r.Miejsce: Tor "Poznań", ul. Wyścigowa 3, PrzeźmierowoMapa dojazdu: Wyświetl większą mapę
Szczegółowy harmonogram zawodów
21 maja (sobota) – oficjalny dzień Driftingowego Pucharu Polski
7.30 – otwarcie bram dla zawodników, wjazd od ulicy Wyścigowej
8.00 – biuro zawodów, rejestracja zawodników (DMP, DPP)
8.15 – 12.00 – Badanie Kontrolne (BK1) DMP
9.00 – 9.30 – briefing dla zawodników (DMP, DPP)
9.45 – 12.45 – treningi (DMP, DPP – maksimum 25 samochodów na torze, każdy zawodnik minimum 60 minut treningu)
13.00 – 13.20 – briefing dla zawodników (DMP, DPP)
13.30 – 15.30 – eliminacje do Top16 DPP
15.45 – 17.45 – eliminacje do Top32 DMP
16.00 – ogłoszenie wyników eliminacji do Top16 DPP (Biuro Zawodów)
18.00 – 19.45 – Top16 DPP
18.00 – ogłoszenie wyników eliminacji do Top32 DMP (Biuro Zawodów)
19.55 – ogłoszenie wyników Top16 DPP (Biuro Zawodów)
20.00 – zakończenie 1. dnia imprezy
22 maja (niedziela) – oficjalny dzień Driftingowych Mistrzostw Polski
8.00 – otwarcie bram dla zawodników
8.45 – 9.15 – briefing dla zawodników Top32 DMP
9.00 – otwarcie bram dla publiczności
9.30 – 10.00 – warm-up Top32 DMP
10.15 – 12.15 – Top32 do Top16 DMP
12.25 – 14.10 – Drift Taxi
14.10 – 14.40 – sesja autografów (namiot PFD)
14.55 – 15.15 – prezentacja Top16 DMP (przejazd)
15.20 – 17.20 – Top16 DMP
17.30 – 17.50 – wręczenie nagród DMP i DPP
18.00 – zakończenie imprezy
Przypominam bilet na dwa dni 25zł, na samą sobotę 10zł.
Plus paliwo: (Kalisz Piwonice - Poznań Wyścigowa) 137km x2 = 274km
6x5,2= 31,2
31,2 x 2,74 = 85,48
85,48/3 = 28,50
Czyli 28.50 za transport w obie strony
Jak weźmiecie coś do picia i jedzenia to zrzucę do 20zł
Forum www.performancepolska.fora.pl Strona Główna
»
Drift
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
Regulamin forum
Turbo
Supercharged
Ogólne
Strefa klubowa
----------------
Ogólne
Klubowe auta
Auta przyjaciół klubu
Zloty, spoty
Galeria
Modyfikacje
----------------
Performance
Styling
Motorsport
----------------
Drift
Rajdy
Illegal
Inne
----------------
Muzyka
Śmieszne
Inspirację
Offtopic
Ciekawostki
Gry
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
SB
----------------
SHOUTBOX
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie GMT + 3.5 Godziny
Regulamin